no-img
پی ورد

پایان نامه رابطه بین موانع اجرای روش های تدریس فعال درافت تحصیلی دانش آموزان


پی ورد
نکات روز ...

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

DOC
پایان نامه رابطه بین موانع اجرای روش های تدریس فعال درافت تحصیلی دانش آموزان
doc
فروردین 18, 1397
۰ تومان
رایگان – خرید

پایان نامه رابطه بین موانع اجرای روش های تدریس فعال درافت تحصیلی دانش آموزان


Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دانلود متن کامل  با فرمت ورد  word

 

پروژه تحقیقاتی جهت دریافت درجه کارشناسی رشته علوم تربیتی گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی

موضوع : بررسی رابطه بین موانع اجرای روش های تدریس فعال درافت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان سبزوار در سال تحصیلی ۸۶ – ۸۵

 

(ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                         صفحه

 

چکیده                                                                                                               ۱

فصل اول : کلیات پژوهش

مقدمه                                                ۳

بیان مساله                                           ۴

اهمیت و ضرورت تحقیق                                  ۵

اهداف تحقیق                                          ۶

موضوع تحقیق                                          ۶

متغیرها                                              ۶

فرضیه و سوالات                                        ۷

مفاهیم و اصطلاحات                                     ۹

مشکلات و تنگناها                                           ۱۱

خلاصه فصل اول                                         ۱۲

 

فصل دوم : بیشینه تحقیق                                       

مقدمه                                                ۱۴

انواع رویکردها در فرآیند یاددهی – یادگیری                         ۱۵

یاددهی – یادگیری با رویکرد غیر فعال یا سنتی                       ۱۵

نقد یاددهی – یادگیری با رویکرد غیر فعال یا سنتی                        ۱۶

یاددهی – یادگیری با رویکرد فعال                              ۱۷

ویژگی ها و نکات اصلی در یاددهی – یادگیری با رویکرد فعال                ۲۰

رابطه تدریس و یادگیری                                     ۲۲

مبانی نظری رابطه تدریس و یادگیری                              ۲۳

الگوهای تدریس                                        ۲۴

ارتباط الگوهای تدریس با برنامه درسی                           ۲۴

ارائه الگوی عمومی تدریس با رویکرد فعال                        ۲۵

مراحل الگوی عمومی تدریس با رویکرد فعال                        ۲۶

نمونه هائی از الگوهای تدریس فعال                              ۲۶

الگوی حل مساله                                       ۲۶

پیشینه تحقیق                                         ۳۰

تحقیقات انجام شده در ایران                                    ۳۱

تحقیقات انجام شده در جهان                                 ۳۴

خلاصه فصل دوم                                         ۳۸

 

فصل سوم : روش اجرای تحقیق                                         

مقدمه                                                ۴۰

روش تحقیق                                       ۴۱

روش تحقیق توصیفی                                     ۴۱

جامعه آماری                                          ۴۱

نمونه آماری روش نمونه گیری                                ۴۱

روش تجزیه و تحلیل آماری                                   ۴۱

روائی                                                ۴۲

پایائی                                               ۴۳

خلاصه فصل سوم                                         ۴۳

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش                        

مقدمه                                                ۴۶

لیست فرمول ها                                        ۴۷

بررسی فرضیات                                         ۴۸

جدول و نمودارها                                           ۵۲

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱                            ۵۳

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۲                            ۵۴

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۳                           ۵۵

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۴                            ۵۶

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۵                            ۵۷

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۶                            ۵۸

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۷                            ۵۹

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۸                            ۶۰

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۹                            ۶۱

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۰                           ۶۲

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۱                           ۶۳

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۲                           ۶۴

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۳                           ۶۵

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۴                           ۶۶

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۵                           ۶۷

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۶                           ۶۸

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۷                           ۶۹

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۸                           ۷۰

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۹                           ۷۱

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۲۰                           ۷۲

نودار کلی                                       ۷۳

خلاصه فصل چهارم                                  ۷۴

 

فصل پنجم : خلاصه و نتیجه گیری                                 

مقدمه                                                ۷۶

خلاصه فصل اول                                         ۷۷

خلاصه فصل دوم                                         ۷۸

خلاصه فصل سوم                                         ۷۹

خلاصه فصل چهارم                                  ۸۰

پیشنهاد و راهکارها                                   ۸۱

منابع و موآخذ                                        ۸۳

ضمائم و پیوست ها                                     ۸۵  

چکیده :

موضوع مورد پژوهش در این تحقیق بررسی رابطه بین موانع اجرای روشهای تدریس فعا ل با افت تحصیلی در مدارس ابتدایی شهرستان سبزوار می باشد که در این پژوهش ابتدا به بیان مساله وبعد از آن به اهداف ، سوالات و مشکلات و تنگناها پرداختیم .فرضیات این تحقیق عبارتند از :

  1. بین محتوای نا مناسب کتابهای درسی و عدم اجرای روشهای تدریس فعال در کلاس درس رابطه وجود دارد .
  2. بین کمبود امکانات آموزشی مناسب و عدم اجرای روشهای تدریس فعال در کلاس درس رابطه وجود دارد .
  3. بین عدم رضایت شغلی معلمان وعدم اجرای روشهای تدریس فعال در کلاس درس رابطه وجود دارد .
  4. بین نظام ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عدم اجرای روشهای تدریس فعال در کلاس درس رابطه وجود دارد .

جامعه آماری که در این پژوهش مورد مطالعه قرار گرفته شامل کلیه معلمان مقطع ابتدائی شهرستان سبزوار می باشد که تعداد آنها ۱۶۹۸ نفر است که ۷۸۴ نفر معلمین مرد و ۸۵۰ نفر معلمین زن می باشند و نمونه این پژوهش ۵۰ نفر از معلمین مقطع ابتدائی هستند . در این پژوهش از روش توصیفی و مقایسه ای استفاده نمودیم و همچنین روش جمع آوری اطلاعات تحقیق روش کتابخانه ای و میدانی است . ابزارهای جمع آوری اطلاعات عبارتند از میانگین ، نما ، میانه ، واریانس ، انحراف استاندارد و ضریب خی ۲ . ضریب پایائی این پژوهش ۹۴ % است که پایائی به صورت مطلوب است .

 

 

 

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن پایان نامه در این صفحه درج شده (به طور نمونه)

ولی در فایل دانلودی متن کامل پایان نامه

همراه با تمام ضمائم (پیوست ها) با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.


برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.